onsdag 8. oktober 2008

Sekken :D











Da jeg overnattet med Rebekka fikk vi plutselig en ide om å besøke Thea i Molde, vi savnet henne veldig. Thea bor på Sekken, en øy ved Molde :) Neste dag tok vi bussen som gikk til Molde, da sovnet vi oppå hodene til hverandre sånn at begge fikk skikkli vondt i nakken.. :S
Da vi kom til Molde gikk jeg og Bolley på Moldetorget, vi ventet på at Thea skulle komme med ferga fra Sekken. Wow! :D Vi sto på feil kai da vi skulle ta ho i mot xD
Vi fikk møte venninnene henna, dei va skikkli greie, men ho ene mobba meg. xD hah.
Stor pizza på Milano, wheey. Etter det va vi egentlig ganske slitne etter å shoppe å gå rundt, da tok vi ferga til Sekken der Thea bor :P
Kosliere plass må du leite lenge etter! Da vi kom til huset kom det sånn høy musikk på :O det var en radio rett utafor som skrudde seg på da vi kom :D
Hjemme med Thea va det gøy, ho har en pirat til pappa, hah. Om kvelden va det dritmørkt ute, men Thea fant på at vi skulle gå tur på Sekken. Jeg og Rebekka va litt skeptisk, det va dritskummelt, ho Rebakka trodde postkassa var en mann hah xD Det skumleste va da Rebekka kom hoppende mot oss :O hahah.
Vi gikk bort til kaia, eller sentrum som ho Rebekka sa xD der va det faktisk lykte, vi satt å hørte på musikk, Thea e sykt flink til å synge, bare så det e sagt.
Jeg og Rebekka la oss ikke før klokka 6 eller nokke, vi våkna først klokka 1 da Thea kommer å hyle hah :D wow!
Coco pops til frokost<3>
Vi måtte ta ferga tilbake til Molde, da vi satt å venta tok vi nokken superkule bilde!
Trist å si hade til Thea, glede meg faktisk til skolen igjen, rart å tenke på..
På ferga satt jeg og Rebekka å sang, åsså når han billettfyren kom så skulle jeg og Rebekka forklare at vi hadde ungdomskort. Rebekka: I Ålesund bruka vi å gjør spnn "tyt". Billettmannen trodde sikkert vi hadde alvorlige problem eller nokke...
Det va så vidt vi rakk bussen tilbake. Vi satt å mima Queen. hah xD
På moa mødte vi Vilde, ho blei med emg hjem ei lita stund hoho.
Kjempekosli tur! 

Ingen kommentarer: